Subject: FW: RT 11401 Laagri-Harku - Reguleerija koolitus 26.08 ja 27.08.2025
From: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Kadri Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 Aug 2025 16:26:54 +0300

Saatja: Maria Velt <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: esmaspäev, 11. august 2025 15:03
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RT 11401 Laagri-Harku - Reguleerija koolitus 26.08 ja 27.08.2025

Tere!

Seoses liiklusreguleerija koolituse korraldamisega, palun taaskord luba
koolituse praktilise õppe teostamiseks riigiteel nr 11401 Laagri-Harku
(Instituudi tee) km 5, Harku vallas Harjumaal.

Koolitused toimuvad kahel järjestikusel päeval 26.08 ja 27.08.2025 ning
mõlema päeva pärastlõunal soovime läbi viia praktilise osa.

Täpsem info:

Aeg: Reguleerija koolituse praktiline osa on planeeritud 26.08 ja
27.08.2025. Praktika viime läbi tipptunni välisel ajal vahemikus kell
13:00 – 16:00.

*	AKÖL: 6461 autot ööpäevas
*	Statsionaarselt kehtestatud piirkiirus antud alas 50 km/h
*	Tähiskoonuste omavaheline kaugus 10m

Asukoht: Riigitee 11401 (Instituudi tee) km 5, Harku vald, Harjumaa. Selle
tarbeks olen kaasajastanud skeemi ning saadan ka liiklusvälise tegevusloa
taotluse Teile kooskõlastamiseks.

Teeme ka TarkTee teavituse.

Liikluskorralduse eest vastutab Ramudden OÜ (Maria Velt)

Lugupidamisega / Best regards
Maria Velt | Turvalisuskoordinaator

Mobiil: +372 58 700 100
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  |
www.ramudden.ee <http://www.ramudden.ee>

Ramudden OÜ
Tallinn | Artelli 16/18 | 10 621 Tallinn
Tartu | Välja tn 3-1 | 61709 Soinaste
Jõhvi | Tartu mnt 30 | 41 538 Jõhvi
Pärnu | Savi 5/2 | 80 040 Pärnu